Turistička zajednica grada Opatija na godišnjoj konferenciji udruženja turističkih gradova European Cities Marketing (ECM)

Od 13. do 16. lipnja 2018 godine u Malmö (Švedska) održava se Skupština i godišnja konferencija udruženja turističkih gradova European Cities Marketing (ECM).

Turistička zajednica grada Opatija na godišnjoj konferenciji udruženja turističkih gradova European Cities Marketing (ECM)

Osim Opatije članovi ECM-a iz Hrvatske su još TZG Rijeka, TZG Zagreb, TZG Dubrovnik i HTZ kao pridruženi član.

Na konferenciji će se održati interni sastanci udruženja (sastanak Upravnog odbora, sastanci radnih grupa). Radna grupa za kongresnu industriju okuplja predstavnike kongresnih ureda gradova članica ECM-a i bavi se planiranjem i provedbom projekata vezanim za kongresnu industriju, te predstavlja ECM u strukovnim udruženjima (Joint Meetings Industry Council). Sastanak radne grupe za kongresnu industriju je prilika za razmjenu iskustava i predstavljanje primjera dobre prakse, a raspravlja se također i o razvijanju dodatnih koristi za članstvo kroz razmjenu informacija između destinacija i organizaciju poslovnih radionica. 

„Slogan ECM-a je Meet, Share, Grow što sasvim jasno prikazuje da članovi međusobno razmjenjuju znanja i iskustvo kako bi napredovali. ECM je platforma znanja i informacija koje nam mogu pomoći u upravljanju destinacijom, razvijanju novih proizvoda i kreiranju novih načina praćenja razvoja destinacije koristeći iskustva drugih destinacija“- istaknuo je Goran Pavlović iz TZG Opatija.

U sklopu godišnje konferencije ECM-a održava se i međunarodna konferencija pod nazivom „Make Tourism Matter“ na kojoj će se održati niz zanimljivih predavanja na temu kako turizam utječe na destinaciju i na koji način lokalna zajednica može imati koristi od turizma. Održat će se i dvije interaktivne radionice,  jedna o dodanoj vrijednosti poslovnih skupova  za destinaciju, a druga  o transformaciji turističkih organizacija u city marketing organizacije koje ne rade isključivo turističku promociju, već kreiraju partnerstva koja donose koristi kako za posjetitelje, tako i za lokalno stanovništvo i gospodarstvo.