Turistička zajednica grada Opatija u finalu Grand PRix-a za krizno komuniciranje

Turistička zajednica grada Opatija u finalu Grand PRix-a   za krizno komuniciranje

Komunikacijski projekt Turističke zajednice grada Opatija „Dream today, visit Opatija tomorrow“  finalist je  godišnje nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću, najprestižnije nagrade u području odnosa s javnošću u Hrvatskoj. Dodjelom Grand PRix nagrada Hrvatska udruga za odnose s javnošću nagrađuje izvrsnost u osmišljavanju i provedbi projekata u odnosima s javnošću .U iznimno jakoj konkurenciji i pred stručnim žirijem sastavljenim od renomiranih stručnjaka za odnose s javnošću, predstavljeni projekt Turističke zajednice grada Opatije istaknuo se kao odličan primjer komunikacije za vrijeme krize.

Nakon proglašenja epidemije, zatvaranja granica i zaustavljanja turističkih tokova Turistička zajednica Grada Opatija promptno je reagirala, osmislila novi, prilagođeni marketinški plan i nastavila komunikaciju sa svojim dosadašnjim i potencijalnim posjetiteljima kroz virtualni svijet. Vlastitim snagama Turističke zajednice grada Opatija pokrenuta je kampanja „Dream today, visit Opatija tomorrow“ čiji su zadani ciljevi bili zadržati interes gostiju, „hraniti“ njihove pozitivne misli i emocije te ih potaknuti na posjet Opatiji čim se situacija stabilizira. 

Komunikacijski projekt se odvijao  u tri faze, „Dream today, travel tomorrow“; „Dream today, visit Opatija tomorrow“ i „Dream come true, visit Opatija today“, a u svim fazama isticani su svi segmenti turističke ponude i značajne komparativne prednosti Opatije - blizina najvažnijim emitivnim tržištima, neprocjenjiv spoj mora i gorja na malom prostoru te neizmjerne mogućnosti koje se otvaraju za boravak i aktivni odmor u prirodi, a uz to i segment zdravstvenog turizma koji se diči stoljetnom tradicijom. Kampanja je isticala i važne opatijske znamenitosti te bogatu turističku povijest hotelijerstva i ugostiteljstva, ali i ljepote zaleđa Opatije s naglaskom na lokalne proizvođače autohtonih proizvoda „Feel & Taste“ koji čine važan dio u kreiranju turističkog doživljaja destinacije. 

U jednom izrazito izazovnom razdoblju samostalno smo, bez angažmana marketinških i komunikacijskih agencija, praktički bez troškova, osmislili i realizirali atraktivnu, inovativnu komunikacijsku kampanju s jasno definiranim ciljem da i kroz krizu zadržimo interes naših gostiju za Opatijom. Upravo iz tog razloga smo posebno ponosni na činjenicu da smo, od strane struke, prepoznati kao jedan od najboljih primjera u kategoriji kriznog komuniciranja, te da smo finalisti u kategoriji Grand PRix za krizno komuniciranje godišnje nagrade HUOJ-a, istaknula je Suzi Petričić, direktorica TZ grada Opatija.